Vill ha den tillbaka!

Sitter och hoppas att jag ska få tillbaka min cykel som vart stulen i helgen... Vart så jävla snopen då den inte stod där jag ställt den. Vi letade bland alla andra cyklar som stod där om det varit någon som velat jävlas... men den var borta *suck* Jävelskap nog!! Så igår vart det att åka till polisen och sen ringa försäkringsbolaget. Tror väl inte att den kommer tillbaka tyvärr, vilket känns så ledsamt då den var betald med pengar jag fick på mitt 3o års firande i höstas. Så nu har jag killens cykel så jag kan komma till och från jobbet, visst hade jag kunnat ta bussen till jobbet men då hade jag fått gå hem - och det är lite väl långt. Taxi hade ju varit ett alternativ men det känns bara dumt då det ändå gick att lösa! Tack underbara älskling ♥

Nä, får vänta 1-1½ vecka och se om den kommer tillbaka. Om inte så hoppas jag att jag har en ny inom 2 veckor.


Kommentarer
Postat av: mamma

Aha trodde de var längre tid man fick vänta! Men så bra då löser de sig snart=)

2010-09-01 @ 10:07:43

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0