Tankar...


Nyvaken och flummar på You Tube... Kom fram till en låt "7 års olycka - Lärt mig leva med det" Bara den rader sa mig så mycket! 7 års olycka... det får man ju om en spegel går sönder. Och det får man ju lära sig att leva med. Kan se en likhet i när ett förhållande går sönder. All den omtanke och kärlek som finns i ett förhållande - man gör ju allt för den man älskar... Vissa saker tycker jag är självklara, man ställer ju upp med vad och med det man kan! i tron om att en dag bli "återbetald" Men Alla löften blir lögner... Den så kallade kärleken man en gång känt blir till hat och frustration! De forna skratten blir till tårar... men jag har lärt mig att leva med det! Den snällhet och generositet mitt hjärta en gång innehöll sinade, men håller nu på att byggas upp igen genom skratt, riktiga vänner och mina underbara föräldrar, syster och Bille!
Tack för att ni finns - ÄLSKAR ER av hela mitt hjärta! ♥



"7 års olycka - Lärt mig leva med det"

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!! Ja de ska du veta att, kärleken från oss kommer du inte att missta,(stavas de med ett eller två s?)du kommer alltid att finnas i våra hjärtan.

kramkramkramkram...............

2008-12-17 @ 15:55:30

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0