Hudiksvall...

För det första så vart det dåligt med sömn innan jag åkte iväg, och för det andra så har jag inte märkt någonting utav det! Det vart ca två timmars sömn i lastbilen på väg upp iallafall... bättre än ingenting! Somnade som en stock när jag lade mig... skönt!! Vaknade sen när vi stannade i Tönnebro för kaffe och macka. Sen var jag trevligt sällskap de få mil vi hade kvar!

Vilken rolig kväll!!! Kan inte beskriva den på nå annat sätt!... samma folk som förra året - lika glada och trevliga. God mat, bowling, film tittande... eller, det var mer en info video från VOLVO! "ny bilen" jag kör... Roligt att se! Fick faktiskt lära mig mycket... tror visserligen inte att jag kommer att ha användning för allt som sades och visades, men det var bra ändå! Vart lite vandring fram och tillbaka mellan olika ställen i regnet, men när vi kom ut efter middan så var det uppehåll! Vandring tillbaka till kontoret där vi fortsatte kvällen mätta och belåtna. Vart mycket prat om lastbilar, insidenter och annat... det var riktigt intressant! Roligt att höra mina kollegor berätta...

Kände att jag förstod vad de pratade om, vilka bilar, vilka människor... sånt som jag inte hade en aning om förra året!

Satt kvar på kontoret resten av kvällen, det vart öl, whisky, nötter och min nya favorit: lakrits båtar *s*

Fick lära mig en sak... "Det är viktigt att skaka av den!" Alltså... för att inte såsen skulle droppa från kötten när man lyfte den från fat till tallrik! *s* Några trodde så klart att jag tänkte på någonting annat när jag brast ut i skratt... men icke!! (eller... det får ingen veta iallafall *S*)


Sitter nu på hotell rummet och ska strax sova... Fick skjuts hit av en från åkeriet, berättade för chefen att jag var så tacksam för att jag fått jobbet! Det är jag verkligen - hade inte kunnat hamna på ett bättre åkeri!

Nä, nu ska jag sova... Ska inte åka hem så speciellt tidigt, men jag kan ju inte missa hotell frukosten!!
Go natt!
attack...

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0