Städer på A!

Alvesta, Avesta, Abborrträsk, Alingsås, Ale, Arboga, Arvika, Arjeplog, Arvidsjaur... *tänker* Alfta, Alunda, Anderstorp och Askersund. Attans allmänbildande!! *s* (med lite hjälp från eniro.se - tack för det tele verket! *fyndigt*)

Va roligt man kan ha!!! Men va svårt det kan vara att hitta städer på specefika bokstäver... Där emot infann sig inte den tröttheten som förväntats komma... Men det gjorde inte så mycket!! *smile*

Sitter nu alldeles handlings förlamad... Vet inte vart jag ska börja. Vad ska jag ha med mig?... Vad kommer jag att behöva? ...kan ju stryka skoteroverall, ishackan och isdobbarna från listan iallafall... Vad sjutton ska jag ha med mig??? Dator, telefon laddare med tillhörande telefon, smink, underkläder, svarta jeans, svart linne, grå munk tröja - modell längre... NY! *s* Hmm... Linne?? ...men vilket då??? Kan höra mammas tänk "har hon såå många linnen?" Karta - inte att förglömma egentligen... men det är tur att jag har mobilen så jag kan ringa "och fråga en vän" *s* så kartan får stanna hemma... har ändå ingen skrivare... Känns ju lite dumt om jag skulle ta med datorn ut på krogen enbart för att kunna kolla kartan från eniro.se över Hudiksvall för att kunna ta mig tillbaka till hotellet!

Nä ALLVAR nu Tessan!!! Tänk... De tre p:na - pengar, plunta och plåster *s* Fan, jag kommer inte på nå mer!!! 

 

Efter några varv i lägenheten... Tror att det är fardigt packat nu! Bara datorn som ska ner i väskan... Sen är jag redo! Hudiksvall here I come!! 
- AAAATTTTAAAACCCCKKKK!!! -
*gäsp*                         

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0