Soon, very soon ...

Om ca 25 timmar har jag avklarat första jobbnatten efter tre veckors semester! Nu börjar det kännas med blandade känslor. De bra kommer för att jag längtar tillbaka bakom ratten och till kollegorna, bara vänta och se vilka det är som har börjat jobba igen. De mindre bra/roliga känslorna för att börja jobba igen är för rökningen... eller den rökning som jag annars är så van vid. Men nu har jag ju varit utan i lite mer än en vecka - känns ju som om jag borde klara det utan problem. Jag överlever ju faktiskt! Halsen känns bättre den med, retar dock till ibland men inte lika mycket som förut. Ska göra iordning en fruktsallad att ta med mig, ett tips jag fick. Men jag ska även försöka äta innan jag åker iväg så jag slipper köpa någonting där uppe. Kaffekoppen där emot måste jag ju köpa, får bli inne på Wärdshuset hedanefter... eller iallafall under ett tag. Så jag inte står vid lastbilen och dricker kaffe och gör bort mig... Det vore ju inte så lyckat!
no smoking
Men nu ska jag inte försöka tänka på det!! Trotts att det är det enda jag tänker på... Nästan iallafall, för det finns någonting annat, eller rättare sagt någon jag tänker en massa på... Men det kan jag skriva mer om någon annan gång! ♥


Go natt & ge FAAN i ciggen... *haha*

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0