*haha*

Ännu en natt avklarad, och inatt fick jag sällskap av C. Vi började dagen med en tur till Ikea, sen vart det Skopunkten och där på en sväng in på Willy´s där vi inhandlade kvällen och nattens proviant - vilken tjej! Och vilken trucker det skulle bli av henne. Vi avslutade natten med att hon fick parkera lastbilen på parkeringen, mycket imponerad måste jag säga :)

Nattens låt...
                                                          Aqua - Back To The 80's

Nu ska jag inte blogga mer utan plocka upp ur min Ikea kasse... Va fint det kommer att bli! Och va fin jag kommer bli i mina nya skor jag ska ha på lördag!


Go natt!

Kommentarer
Postat av: C

Tack själv toppsnäckan!! Du är en klippa full av positiv energi, å hittat låten från inatt också ser jag ler Kör försiktigt! Men en trucker som du kommer jag nog aldrig bli, du är helt klart en förebild ;))) /Kramis!

2009-07-09 @ 18:21:08
Postat av: Tess

så du säger... eller skriver rättare sagt! :-P tack!!! kram

2009-07-10 @ 04:09:38

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0