Sommar regn!

Det är det där fina som kommer ner.
Det som inte slår på rutan så hårt.
Det man inte blir så blöt utav utan bara lite lätt.
(poesi-tisdag *haha*)

Känner mig ovanligt lugn idag. Kan vara pga vädret, mina vänner, eller oxå att det snart är semester. Vem vet! Mycket har nog ioförsig att göra med att en person har 'försvunnit' ur mitt liv, kan tyckas ganska konstigt kanske... Men det var mitt eget val. Jag hade det på känn liksom många andra! Ska inte sticka under stolen med att det finns en viss saknad, men i det stora hela var det de bästa som kunde hända mig! Elakt? Kanske... Men jag tycker att jag borde ha lärt känna personen mer än vad jag gjorde, liksom så där på riktigt - fick helt enkelt inget grepp! Ett stort stöd har varit mina vänner. Och speciellt det senaste tillskottet in i den skaran. Du ska bara veta vilken styrka du skänker i dina ord, så mycket som vi har lika i våra liv... Det här kommer fortsätta vara en underbar sommar, för den hade inte kunnat börja bättre! (Hoppas även att andra saker löser sig, ...)


Hade ju med mig lillasyster inatt på jobbet... Ojojoj... *haha* Vilket energi-knippe! Iallafall på uppvägen, sen vart det ganska tyst där bak i bädden. Fick roa mig med att sitta och sjunga lite, för attans va trött jag var... Regn, regn, regn... Så långt ögat räckte. Mina ögon har även upptäckt att det finns nå mer utmed vägarna - SKOG! Ja just det. Har kört samma väg i mer än två år och har nog aldrig sett så många tallar som igår; Tack syster! Och r.i.p Igelkott!

240 mil kvar nu... Det närmar sig, eller vad är det de säger - Plötsligt händer det!

Kommentarer
Postat av: Helena

Riktigt imponerad e lillasyster av storasyster färdigheter bakom ratten...Tack igen för att ja fick följa me...Men nästa gång ska ja se till att vara vaken HELA tiden (vilket betyder att java termosen ska me) å forsätta hitta mer spännande grejs åt dig att titta på efter vägen...=)

Tänk att man kan se så långt även fast träden står ivägen...haha

Kram kram

2009-07-13 @ 00:30:11

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0