Va tiden går...

Sista natten på semestern närmar sig. Måste faktiskt säga att jag längtar tillbaka till jobbet! Det visste jag redan efter första veckan att jag skulle göra... Sen försvann de tankarna och dagarna har rullat på - och mycket har blivit gjort sedan sist jag bloggade! Varit i Nora igen, fiskat Gös med pappa, träffat kusin C med kille - jätte roligt!, Åkt Räkbåten på Svartån ut till Hjälmarsundet (?), Forsränning... OJ! vilken upplevelse... (bilder kan tänkas komma senare) Jag bara ler åt tanken, hoppas det kommer upplevas igen! Sen har det ju varit dagar då jag bara har varit liksom... Skrotat runt i lägenheten och varit hem till kompisar. Trodde nog att jag skulle ha haft ett litet projekt under semestern där det skulle ha inneburit att jag skulle betsat mina furumöbler i lägenheten mörka, men så har det inte blivit!

Det vart istället ett annat, ett livsomställande projekt som jag ska vårda ömt! Är riktigt stolt faktiskt att jag beslutade mig för det, men det har ju inneburit en hel del rastlöshet, klättring på väggarna och ett galet besök med C på Max *haha* ...vad skulle jag ha gjort utan dig eller någon annan av mina underbara vänner?! Men det som har gett mig den största tankeställaren i mitt rökslutande var en liten rad jag fick på mailen för några dagar sedan...

"BRA INITIATIV!!! Bit ihop o bli rökfri, du kommer må så mycket bättre, men framför allt varför skita ner en så vacker kvinna innifrån? ;)"

Jag - vacker? Jo, i någons ögon är jag det. Det värmde oerhört mycket! Tack J.F! Men det jobbigaste kommer att bli nätterna i lastbilen, men det var dels därför jag beslutade mig för att försöka vara 'fri' nu lagom till det att jag ska börja jobba igen... Det är ett helvete att försöka sluta när man sitter bakom ratten, vet inte hur många försök jag har gjort. Men det idiotiska var nog i vintras då det var halt och snön bara öste ner. Då gick det inte alls! Så det är mycket som ska spela in i det hela! Men framför allt viljan måste ju finnas där... och det gör den nu! Tror många bra saker kommer att hända i mitt liv den närmaste tiden, jag håller verkligen tummarna. Och att gå in i en ny fas i mitt liv rökfri är mitt största mål!

Vi ligger i mörker, din arm över min höft. Månens sken genom fönstret lyser upp vår nakna hud. Du ber mig flytta ner så du ser mina vackra ögon bättre. Du kysser mig och jag vill aldrig lämna denna famn... /känd


120 timmar! Wohoo...♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte roligt att träffa dej med. Det var länge sedan. Men du vet att om du vill ut och shoppa billigt så bor jag i rätt del av landet :). Finns alltid plats att sova här. Lycka till med att bli rökfri.Det fixar du. Många kramar från kusinen

2009-07-31 @ 16:05:38

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0