Fredag morgon!

Med fågelkvitter utanför balkongdörren och röda kinder liggandes i soffan har jag lagt ännu en natt bakom mig. En till och sen är det helg! Skönt att veta att det enda jag ska göra idag innan jobbet är att gå till affären och handla och kanske ta en sväng genom solariet. Inge stressande som det var igår. Utbildning kl 16.00 - 18.15, hemma 18.30 och bytte om. Cyklade som en tok till parkeringen och var där 18.55. 19.15 rullade jag från terminalen upp mot Tönnebro men allt som har med handdatorer att göra i huvudet. En bra utbildning, men inget jag direkt kommer att ha användning för... men det är ju alltid bra att kunna! Bekräfta ordrar, scanna in gods, hur man ändrar ordrar, rapporterar skador, etc etc.. Men att det skulle ta sån tid! Men nu kan jag det som sagt och får väl ha en kurs med S-vall kollegan så han med vet vad man ska göra om man nu skulle vara tvungen till att använda den.

Köpte en ny t-shirt uppe på macken i Tönnebro i onsdags kväll... 99kr.
Kom på när jag klev in på terminalen nu på morgonen att jag nog skulle hålla för trycket när jag gick förbi en viss person där. Så upp med sedlarna för bröstet och smög förbi... Och det första en annan arbetare säger när han får se trycket är "Det skulle vara en grävling där ist!" Ååå... De är ju bara för roliga!!! Men det är ju roligt att man är 'någon' iallafall, Fast inte så roligt att vara känd som den som 'cyklade på grävlingen'... men men... Ont gjorde det iallafall! Inget jag vill göra igen, och om så skulle vara fallet så lovar jag att jag inte kommer komma så bra undan som jag gjorde i höstas. Inte ett enda skrapmärke fick jag. Men ömma revben? JA! Och några blåmärken av ... hur ska jag säga ... 'någon' som 'höll i' och dämpade fallet kanske?! Vill så gärna tro det iallafall!

Nu ska jag ta och sova! Men det är helt sjukt... känner sånt sug efter 'salta skruvar'. Skulle kunna trycka i mig en hel påse rakt av... Hmm?! Men får se om jag drömmer om dem ist - nyttigare så om inte annat! Go natt! ♥


Hoppas på sol snart!!!

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0