Måndag!

Sol, sol och ännu mera sol! Hade fått ett medelande av baby när jag vaknade... 'ska vi åka och bada?´ Ååå... va skönt, men det vart tyvärr inget av det. Han var tvungen att stanna hemma och vänta på en kompis som skulle komma förbi med nya däck till bilen... Inge bra och köra på dem som sitter på nu !! Så för min del vart det att gå ut på gräsmattan och lägga mig, underbart skönt! Sen in och laga mat, äta på balkongen... Sitter nu och förbereder mig mentalt för att jobba ikväll och inatt... Men det ska bli roligt! Det är ju så här det ska vara när man jobbar! Visst, hade det väl varit skönt att stanna hemma, vänta på att de nya däcken ska komma på och sen åka och bada... Men det kan kanske bli i morgon ist, sen finns det ju fler dagar än så faktiskt!

Men nu ska jag ta några minuter på balkongen innan jag ska sätta mig på cykeln och trampa iväg! Trevlig kväll!


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0