Då var det snart dax igen då...

Att helgerna ska gå så förbaskat fort! Och inte har jag fått någonting gjort heller, förutom mitt ryck igår med att städa vardagsrummet. Sen har jag ju visserligen tvättat lite idag, och varit ute på en promenad... Jaja, lite har jag väl gjort! Umgåtts med killen har jag ju med gjort - Nä, då finns det inget att klaga på!

När man väl tänker efter så har man det nog lite bättre än vad man vill tro från första början! Iallafall jag... Är inte van med att ha det så bra som jag har nu, det är väl det som känns så konstigt! Har alltid gått omkring med en oro för minsta lilla, men nu slipper jag det! Det finns inget som jag ska behöva känna oro för. Jag vet vad jag har - och jag vet vad jag har att ge!

Tror att det här året - 2009 - kommer innebära en massa roliga, spännande och framför allt minnesvärda saker! ♥




Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0