En blä dag!

Trots att jag vaknade tidigt och var utvilad tappade jag energin till att göra allt det jag hade tänkt att göra idag! Har inte gjort nå annat än att surfa omkring på datorn... och sett den förbaskade snön falla utanför fönstrena! VARFÖR??? Det är en timme kvar innan jag ska iväg till jobbet, hoppas verkligen att de varit ute nu och fått bort snön från vägarna, det är väl det enda positiva med att det börjar snöa tidigt på dagen ist för mitt i natten! Jaja... vad är väl en bal på slottet *disney-suck* Har iallafall fått räkningarna betalda - lika roligt varje gång, mindre roligt denna, fattar inte varför... eller jo, det gör jag. 'Men det ska lösa sig! Det gör det alltid!'

Hoppas verkligen B har varit in med lastbilen på verkstan eller iallafall fått iordning på röret som gick sönder igår. Känner inte för att åka med ett dönande avgasar rör i 30 mil!! -det räcker med att åka i snön!

Någonting positivt då i allt detta negativa?... Hmm... SISTA JOBB NATTEN INNAN HELGEN!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej! Äntligen ledig! Hoppas nattjobbet gick bra.Tänkte påminna om tvättstugan idag 13 till 17, eller hur de var.Kram mamma

2009-03-27 @ 19:36:13

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0