Endast en...

...pluttig natt kvar att jobba denna vecka! Sen är den efter längtade helgen här igen! Kändes helt okey förut med tanken att det bara är en natt kvar att jobba... men det kommer att kännas annorlunda i morgon - Garanterat!!! Men men, det är bara att genomlida fredags natten i lastbilen som så många gånger förut! Ska försöka få med en låt på radion hade jag tänkt... (på P3 & P4 Vaken) Men funderar över vilken låt jag ska välja den här gången! Har ju fått Akon´s - Lonely, Sator´s - I wanna go home, Celine Dion´s - My heart will go on, Ozzy Osborn´s - Bark at the moon spelat förut... Hmm... nå mer?? Jooo... va sjutton var det för låt jag önskade då jag kom med och fick prata? (annars har det bara varit genom sms) ... Jo, Europe med låten The final countdown. Tror det kan ha varit sista natten innan julledigheten! ...
Go natt! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har väl önskat - man ska ha husvagn-oxå?

Just de snart är helgen här igen, o gissa vem som jobbar då?Kram på dig o ha en bra arbetsnatt innan din lediga helg.Mamma

2009-03-06 @ 11:56:40
Postat av: Anonym

ja men visst ja!! =) det har jag ju ♥

2009-03-06 @ 14:30:35

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0