Gissa!!

Ja just det! NU ÄR DET HELG!!! Så underbart skönt! ...och den sedvanliga bloggningen innan det är läggdax. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva... Hmm... Jo, jag skulle vilja lägga in ett YouTube klipp som jag fick tips om när jag chattade med kusinen på msn då jag var  upp i Tönnebro... FÅR JAG? *smile* Så underbart roligt att se!!! Men det fick mig att tänka på hur gammal jag blivit - men det känns inte så 'där inne' liksom. Och det är väl det som räknas! *nickar* Känner mig fortfarande som 18, nä... men iallafall 25. Känns som igår då jag gick gymnasiet ;) okey då, på fritidsledarlinjen. Men det var lika roligt båda två... och jag ha det fortfarande roligt! Allvarligt nu; det känns som om de ska ringa från skolan och fråga varför jag inte varit där på så länge... Fast det kommer de inte att göra. Men hade gärna åkt till Karlskoga folkhögskola på måndag och satt mig vid det runda bordet i cafeterian och inväntat första lektionen. Suttit i klassrummet med mikrofonen för att R skulle höra. Sett N bli rödare och rödare i ansiktet då någon sagt någonting om tex en falukorv. Lyssnat på M, M, W o T då de kommit med sina bra ideér. Suttit där mellan T o T och väntat på att de skulle svara ist för mig *skratt* Och sen på det, lyssna på L o H med sina kloka svar! SAKNAR DEN TIDEN!!! Men det är jag väl inte ensam om? Karlskoga var en tid i mitt som jag Absolut inte skulle vilja vara utan - på Många sätt! Hur kunde jag blir så här nu då?... Antagligen för trött för att fortsätta blogga... Borsta tänderna och sen hopp i säng!


Ps. Jo, bara för att mamma ska bli lugn! Natten gick bra... Go natt! ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Man är inte äldre än man gör sig...och de positiva minnena kan hålla en ung...njut och lev du är fortfarande ung!!!!!

Och TACK för den lilla hälsningen till mig,den värmde.KRAM!!!

2009-03-21 @ 12:04:06

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0