Melodifestivalen, pizza, chips & syster

Ja, då har man varit soff sittandes en stund... Vart ju inte som planerat, skulle ju på inflyttningsfest med gumman - men jag drog mig ur! Fast som rubriken avslöjar så är det kvällen är just nu! Melodifestivalen på tv, en halväten pizza kvar i kartongen på bordet från då killen var här, en stor skål med chips och lillasyster på msn. Killen passade på att åka härifrån till en kompis strax innan det drog igång på tv. Syster kom då på att han och kompisen säkert sitter och smygtittar! Tror jag på! *skratt*

Nu har samtliga låtar spelats... Min favorit är självklart Caroline af Ugglas, men tror nog att H.E.A.T kan bli en favorit... men den låter kanske lite för 'vanligt'. Måns Zelmerlöw´s låt - nja. Agnes - minns den inte... Emilia´s låt - kanske, men att hon alltid ska sjunga "World"... Alcazar - säger bara en sak... passade på att gå på toan! Sarah Dawn Finer - gillar! Men lite mer tryck hade nog inte skadat. EMD - sjunga o dansa kan de ju iallafall... Jaja, men den är inte bäst! Sofia - VA?? Molly Sandén -  Undra hur många bröllop den kommer att spelas på? Vacker!! Malena - Hämtade vatten... Jätte törstig!!

Men den där Petra Mede... VART ÄR KRISTIAN LOOK & BJÖRN GUSTAVSSON???

Till och med Nour var ju bättre än Mede...

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0