Jo men visst!

Så är det serrú! En natt till avklarad, bara tre kvar - 180 mil tills det är helg igen! Härligt! ...men det låter ju så där faktiskt... Fick frågan igår kväll 'om jag har tröttnat på att köra?' Nä, det har jag inte direkt gjort. Men ibland är man inne i en period där man bara är liksom... det rullar på runt omkring - samma, samma hela tiden. Fick ju ut mer utav det i början då jag var ny. Men nu kan jag ju allt liksom! *asg*


Pingu och Daggmaskjävlarna
Alla har det inte lätt, så är det bara!...
(inte jag som har textat!!! - lite ovårdat språk)

Go natt! ♥



Kommentarer
Postat av: mamma

Visst är de så,de blir slentrian i allt,ibland är livet upp o ibland är de ner.Men va sjutton...snart skiner solen igen!!! Pingu var ju e solglimt, kul text..Kram mamma

2009-05-06 @ 11:07:06

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0