Lugn natt!

Ligger i sängen hos baby och skriver från mobilen... Tänkte bara skriva några rader då mamma kanske blir orolig om hon inte får någonting att läsa, och så att hon ser att jag är hemma... *omtänksama dotter* Natten har varit lugn som sagt, men rolig! Kändes så där att åka iväg, men det vände då jag väl var på jobbet. Konstigt att man får höra saker då man behöver höra det som mest! Eller så kanske det är då man tar åt sig mer av det som sägs... Har underbara vänner och kollegor som är guld värda! Tack för att ni finns! Säger det för sällan till er, ska bättra mig. Så tacksam att jag har er i mitt liv! Natti natti... Go natt! Zzz...

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu kom de en tår,tack för att du tänker på mig,omtänksam åt alla är du.Fina vänner har du o de är inte så konstigt,hur kan man låta bli att tycka om dig?!?!Var rädd om dig!!Många kramar mamma!!

2009-05-15 @ 11:01:33

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0