Torsdagens...

...timmar håller snart på att ta slut! Har idag varit med baby och två kompisar till honom i ett garage och pysslat med bla. 6:an... Jätte roligt att få vara med, någonting jag saknat från förr. En Volt mätare sattes in och jag dammade och plockade rent i bilen. Gjorde en avstickare hem till baby för lite mat och på vägen tillbaka såg vi de här...

    
Svenska mästerskapet i ballongflygning genomfördes i Örebro under dagen, luften var full. Dock är det inte mina bilder, utan lånat dem från na.se Har aldrig flugit ballong, men skulle gärna vilja prova! Måste vara riktigt läckert att sitta där uppe. Men en dag så... Wohooo...

Kvällen blir lugn då baby redan åkt hem och lagt sig för kvällen... Säkert åkt på det jag har haft, eller fortfarande har. Det sitter nu i bihålorna, och gör sig påmint Och ömmar fortfarande i öronen... *orka* Få fortsätta med Ipren och spruta Rhinocort Aqua i näsan. Sorry baby!



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0