besökare...

*haha* Läste på en "lite" mer populärare blogg än vad min är... JUST NU!... Att hon har ca 50.000 besökare per dag! Jag blir jätte glad om någon överhuvudtaget gör sig besväret att kolla in på min sida då och då... Hade 21 besökare här om dagen, vilket gjorde mig jätte glad!! Men det känns tryggt att det inte är så många... Annars skulle det väl pratas om mig överallt... Oj, va poppis man skulle bli då!!! Och vilken jobbig känsla; typ ha en fan-klubb eller nå *s* medlemskort, nyhetsmail... Nä, fy! Nu lät det väl som avundsjuka! Men det är det absolut inte... lite ironi bara!

Det är många som har tävlingar och julkalenderöppningar... inte konstigt att de då får besökare, det är väl egentligen den ända anledningen att det då kanske får besökare på sin sida. Visst kan det väl vara roligt och läsa vad andra skriver, men själv tycker jag att det ger mest om man läser någons blogg som man känner! Det blir lite mer personligt och roligare. Men den tjejs sidan jag var inne och kollade på skrev om någon som hade en fejk sida om henne, någon som låsades vara henne...

Vad ger det någon att låsas vara någon annan än den man är?? Har man ett sånt tråkigt och händelselöst liv borde man kanske komma på någonting bättre att göra. Visst sitter jag själv ganska mycket framför datorn... Men jag har mitt jobb fem kvällar/nätter i veckan, mina vänner att umgås med... Det skulle aldrig falla mig in att "vara någon annan" än den jag är... Har inte tid med det! Så det som blir skrivet i denna blogg kommer direkt från mig. Inga påhittade inlägg, utan allt kommer direkt från hjärtat!

Så som det här... "Ditt leende smittar av sig, ingen i världen får mig att le som du. Dina ord värmer mig i ensamheten om natten. Dina andetag får mig att fortsätta vilja vara dig nära..." Mer än så blir det inte i natt ... Hade faktiskt tänkt att lägga mig relativt tidigt. Får se hur det går *s*

ATTACK på sängen ännu en natt!
Goder afton - mina vänner! ♥

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0