*lurad*

Kollade nyss genom all reklam... Och gissa vad jag hittade... Ett litet jul kort - men det var inte till mig!! Får en massa post som inte är till mig nu för tiden. Härom veckan ringde det på dörren, jag tittade ut genom titthålet... Där stod det en massa folk med paket - öppnade dörren - de skulle till grannen ovanför... *suck* Hade mer än gärna tagit paketen men de fortsatte vidare i trapphuset. Det ringde yttligare en gång på dörren samma kväll strax innan jag skulle iväg och jobba, hann dock inte öppna då han på andra sidan dörren fortsatte uppåt efter att en röst säga "en trappa till..."  Innan jag åkte till jobbet satte jag en lapp på dörren "Tim bor en trappa upp! Trevlig kväll! /Therése" Tror nog att den lappen ska sättas ut igen... Kommer ju inte vara hemma på julafton - tänk om tomten står och ringer på min dörr alldeles i onödan i tron om att Tim bor här... Då blir nog Tim ledsen, bäst att jag sätter en lappen igen! (kan väl lägga till att vi har samma efternamn)


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0