Natten...

Ojojoj vad jag har skrattat!!! Det har pratats om allt mellan himmel och jord inatt...Bla.  ADR - Är smutstvätt farligt gods? Hur mycket tvätt är lagligt att köra med? Måste jag ha släp på bilen? Skyltar? Hur blir det med kostnader och skatten? ...för det blir ju yrkesmässigt ... ska försöka få svaren på de och några till frågor på lördag! *s* om jag vågar!!

Vad har det mer blivit sagt?... Svarta får, idioter, icke idioter, kärlek, hat, olyckor längs vägen, halkan, kylan, spökhus, korv och mos, fest, tjejer, killar... Ja, det har som sagt blivit en blandning av det mesta! Men det är ju det som får nätterna att gå! Bara en natt kvar nu denna vecka *skönt* Och ju mer klockan blir, så desto mer konstigare blir samtals ämnena!

Natten slutade med att jag sprutade ut LOKA nere på Statoil! Torkade faktiskt upp efter mig!! Fast då var det dax att åka hem...
*klapp på huvudet*



*haha* vart får de allt i från?

undra hur mycket som koms på undet trötthet?
...jag vet det bästa! SOVA!

... ATTACK - ATTACK - ATTACK ...

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0