samma sak varje gång...

Att jag alltid ska fastna på You Tube när jag kommer hem från jobbet... Men sitter ju och lyssnar en del på radion om nätterna, försöker komma ihåg de gamla låtarna som ger minnen. Sätter mig sedan i soffan och minns ingenting när jag väl ska söka, kommer ist på en massa andra låtar att söka efter! *s*

Kanske ska försöka att söka efter "minnet" och se vad som kommer fram då... (söker) ... "hittade" en turk (tror jag)! Serdar Ortac - Canima Minnet... *S* Ska söka på "minne" ist... (söker) ... fanns många "till minne av..." Bla. till Eddie Meduza. Han har faktiskt inte bara gjort en massa "raggar & snusk" låtar när man kollar omkring. Hittade en julllåt med Eddie, men vad jag misstog mig *S* eller vänta, hittade faktiskt nu en låt utan orden k*k och sprut. "Bara lite Solsken"... Riktigt seriös text! Men har hört en del låtar av hans låtar som varit riktigt bra faktiskt... så jag visste att det skulle finnas *nöjd*

Konstaterande från inatt... Nalle Phu har ju ludd i ena örat, och det kan ju vara därför han hör lite dåligt. På vägen ligger luddet ... och kan göra det lite svårt att se. Men vad gör luddet i naveln?... Det bara ligger där, det är ju då naveln som har en uppgift - att ta hand om luddet! Men vad sjutton har luddet för nytta? Värma naveln kanske *S* fylla ut liksom... Har en känsla av att det nog finns en och annan som har just ludd bara för att fylla ut där det borde finnas en hjärna... eller kanske t.o.m hjärta... Mmm... men nämner inga namn... "Da Idioto!"

Försöker hitta en låt som passar in på mig för stunden... men det är svårt! Vill inte ha någonting sorgerligt - utan glatt och trall vänligt! Kom kanske på någonting nu... (söker) Hittar inge... bra! Men den här var ju trall vänlig iallafall...



linda rosing - summerlove
                                                                                                                                    Go natt ATTACK!


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0