semester!!

 
NU - ÄNTLIGEN!! det här måste firas *skål*
 
    
Maybellene I Hofteholder                        I only wanna de whit you


Nya sköna favoriter... med Volbeat -  hörde den första på radion igår kväll... Men jag undrar varför det är en wunderbaumen i bilden hela tiden... Hmm, alltid är det nå man ska få fundera över... Och när jag väl sökte efter den låten hittade jag en annan låt som jag letat efter!! *nöjd som bara den just nu* Riktigt skönt sound på båda låtarna...

Ja... hur känns det nu då? Semester och allt? Jo tack, det känns riktigt bra måste jag säga... Sitter med ett glas rött och bara njuter och luktar brandrök... men vad gör det? - JAG HAR JU SEMESTER!!! *s* "


"Det var en kyckling som hette Gullefjun, han skulle ut på promenad.
Och solen lyste och gräset locka sig, Och Gullefjun han var så jätte glad"
  ...

Go natt världen där ute!

Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS till semestern den har du verkligen förtjänat, men va menas med att de luktar brandrök, nu blev jag orolig!!!!!!!!!!!!

2008-12-20 @ 12:21:04

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0