snart kommer han...

Så spännande!! Undra hur det kommer att bli?... Man har ju ändå en del förväntningar på det hela, tänk om jag blir besviken? Tänk om han ångrar sig och inte kommer överhuvetaget... Kan han göra så? Bara skita i allt!? Tänk om han inte skulle hitta... Får nog göra en karta! Han kan ju inte bara få irra omkring i mörkret, vet ju hur ensamt och otäckt det kan kännas! Undra hur alla andra skulle reagera om han inte kom pga att han inte hittade... Men det finns ju GPS idag som tur är! Undra om han har en sån? Han har ju kommit förut... då borde han ju hitta tycker man! Men till alla de nya ställena där han aldrig varit... Ojojoj... Man kan ju bli orolig för mindre!! Men jag har iallafall varit snäll i år så jag behöver inte oroa mig! Ska ta med mig tomtebloss på Julafton... *tänkt till lite* Då hittar han!!! VÄLKOMMEN!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Han kommer att hitta till oss på julafton, William bad morfar att säga till honom att han skulle komma o så sa han adressen, så de är lungt, hörde att morfar har snackat med honom o de är ok!!Alla som varit snälla kommer nog att få nåt sa han.Så sov nu gott. Kramiz

2008-12-19 @ 23:30:48

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0