snart nyårsafton!


...och ett helt nytt år att fylla med knasigheter, äventyr och hyss!
Men för att se det från den seriösa sidan så ska det bli riktigt skönt, ett nytt kapitel i livet liksom. Det nya året kommer börja lungt och städat - ingen utgång planerad och ingen champang inhandlad. Eller... det sistnämda går det ju att göra någonting åt visserligen... Men utgång, nä... inte i år! (tror jag) *S* det får visa sig det med tror jag! Lite små sugen är man ju... Är ju bara Nyår en gång om året liksom! Va dålig jag är... men det visar sig i morgon! Fast vid tolvslaget ska jag till slottet och kolla på fyverkerierna, det är ett som är säkert! Kanske går in någonstans på vägen hem... tråkigt att bara gå hem så där, speciellt på Nyår! *hihi*


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej, tror nog att du besöker o firar med någon M med ny mössa på nyårsafton, för nu är väl högen ett mine blott? Annars får du komma till Nora o Stensnäs, fast skulle tro att de är mera drag i Örebro? Vi hörs, mamma

2008-12-30 @ 22:37:31

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0