tess på äventyr...

Ska jag skriva nu då? Känns ju som om jag borde berätta någonting roligt! Hmm... *tänker*  Asch... vet inte vad jag ska skriva... du får välja själv på >>>>>

På de här sidorna har det samlats avigheter i många år. Det handlar om aviga språkligheter, felöversättningar, roliga uttryck och mycket annat. De har fått hjälp av flera tusentals bidragsgivare och uppdateras varje vecka.

Gårdagen - Hade ett litet milt sammanbrott igår under heeela dagen ... Min mobiltelefon svek mig ett antal gånger; åtgärd - stängde av den och tog fram min gamla... Enkelt och billigt, den fungerar riktigt bra efter att ha fått ligga till sig ett år... *skratt* Senare på natten var jag chafför... det gick väl bra; tills bilen började koka; 110grader... *snyft* För lite glykol och alldeles för kallt ute (hoppas att det BARA var det) Besökte två mackar - eller ja, en av de två mackarna kan ju får kalla sig mack iallafall... Tcker ju att det borde finnas grejer för bilar, men icke! *mutter* (fniss - dålig humor)

Fatta va skönt! Har ju semester... Om det inte hade varit så, då hade jag snart börjat göra mig iordning för nattens pass. Men nu är det inte så... UNDERBART! Men måste ju erkänna att det ska bli skönt att börja jobba nästa år! *hihi* och appropå jobbet... Måste komma iväg och lämna nyckel och kortet till jobbet! Så det inte blir som förra veckan, kvällen innan julafton då jag satt i Nora och killen som skulle köra ist för mig inte kom in till lastbilen för att det var låst! Fy va dåligt jag mådde... men efter lite runtringningar så löste det sig! *klapp på huvudet*


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0