våga vägra Facebook!!

John Blund vägrar besöka mig... så då vägrar jag besöka Facebook! Det är väl inte mer än rätt? Visst kan man väl "springa på" en massa gamla kompisar där... men vad ger det? Om vi inte har någon kontakt idag - vad skulle det då ge om vi fick det? Man kan väl prata gamla minnen och så... Fast känner mig lite anti just nu mot det mesta... Så det kan vara ibland!  Men vill lägga min kraft och energi på dem som finns i min närhet nu! De som funnits har haft sin chans (kan man säga så?) Och de som inte än kommit in i mitt liv får vänta på sin tur... om den kommer vill säga! ...

Nä, nu knackar det på dörren... Undrar vem det kan vara... *öppnar* John Blund!! Tänka sig... Hade hoppats på någon annan... men med vilken tur då... (ska nog ställa undan ölen nu... eller hälla ur den rättare sagt... inge gott med avslagen öl när jag kommer hem på fredag, eller när det nu blir!)

"Titta, kom och titta, kom sätt er här omkring. Det dröjer säkert ännu en stund, innan sömnen kommer med John Blund. Han vill visa oss någonting. Sedan, genast sedan, när sagan tagit slut. Då lovar vi att sova så sött, efter dagen är man ganska trött. Men först tar John Blund med oss ut. Läggdags, det är läggdags, för klockan slagit sju. Vi träffas säkert åter en dag, då vi roar oss igen ett slag. Sov så gott - godnatt med er nu." *minnen*


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0