världens bästa!

Det känns så faktiskt. Allt och alla är världens bästa - Satt ju hos lilla syster igår kväll... Bästa Juldagen pååå lääänge!!! TACK! Ojojoj... tomtegröt, skinksmörgås, kaffe, öl, cider. tequila rose, spel, skratt, fotografering, dans, allvars disskutioner, depp, skratt och lite mer tequila rose... Men nu är 'äntligen' T.R´n slut - har haft den i säkert förvar sedan Nora marken *s* Bra det!!

Att kaffe alltid kan smaka så gott... Mmm...

Ska åka hem senare idag, men först ska jag och mamma åka till Lågpris Magasinet - har inte varit där en sedan det öppnades, men innan det öppnades hade jag varit där desto fler ggr... "Lilla fabriken" ju... konstigt det ska bli att komma dit när det inte finns några brummande maskiner, undra vad pappa kände när han var där? Tycker så synd om honom!!

Nä, nu tycker mamma att jag ska göra mig iordning... Jaja... får väl göra det då! See you!


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0