vilken natt!

Tror att denna natt har innefattat det mesta faktiskt - skratt, tårar pga skrattet, jobb, lite mer skratt, förolämpningar, och ännu mera skratt! I natt var även näst sista natten på jobbet för detta år! Det känns alldeles, alldeles underbart! Börjar inte jobba föräns den 5 januari igen -  2,5 veckor ledigt - UNDERBART!!! ...bara 60 mil kvar...

Men det som tar priset denna natten; för det första har nu mera "lillebror" en alldeles ny och egen blogg... *s* (det är dock inte min bror på nå sätt alls... för att göra den saken klar gjord) det var någon jag aldrig trodde skulle skaffa det! Men är jätte glad över att han har gjort det, nog för att vi sitter några timmar i telefon om nätterna när vi jobbar... men sen är det ju alltid roligt att kunna läsa lite som han skrivit! Och för det andra - "den stora trähögen" Moohaaaa... Svårt att beskriva bara så där... Men tänk dig en hög med flis, ganska stor - dubbla den minst 1000 ggr... Det var så jag fick en bild av den och hur den sen såg ut på riktigt! Dumma jag *s* Men men... det är inte alltid så lätt att förstå när man är så ung och fräch som jag är! *blink*


Kommentarer
Postat av: mamma

Låter härligt med så många lediga dar,hoppas julesnön kommer så vi kan åka spark t lillasysters julbord.Ha de nu bra inatt så ses vi om några dar... mysigt ska de bli!!!! Kraaaaam!!

2008-12-19 @ 12:28:34

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0