A goodeligoodi night!

Ja, vad mer än så kan jag säga?! Jag känner mig glad och harmonisk och ser fram emot en ny dag... Undra vad det var i nattens kaffe!!? *haha* Eller kan det vara så att den nya madrassen bidrar till en skönare sömn vilket ger mer energi? Eller att jag nu kan röra mig fritt i lägenheten utan en massa saker överallt? Att jag cyklade till och från jobbet? Massa pengar kvar på kontot? Att baby säger sådana saker som får mig att tappa andan av välbehag? Nä, kan inte sätta fingret på bara en sak... det är nog lite av varje som får mig att må bra!

Lillasyster fyller ju år på söndag, har kommit på värsta bradiga födelsedags presenten!!! Så stolt, men kan ju inte skriva någonting om den här dessvärre... då hon säkert skulle läsa det och förstöra det roliga! Nä du, så roligt ska du inte ha det... Och förbered ska du inte få vara! *haha* Fan va bra jag mår! Ska ta och lägga mig så jag får vakna upp till ytterligare en underbar dag! (fan, någonting var det nog i kaffet ändå!) Go natt!




Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0