Ååå vilken natt!

Men då menar jag inte 'Ååå vilken underbar natt' utan 'Ååå vilken tröttsam natt'. Visserligen gick det riktigt bra på uppvägen, kom iväg i bra tid och uppe i bra tid - mindre bra gick det för bilen som skulle till Övik. Haveri i den styrbara boggin, så han vart kvar i Örebro på verkstaden nästan hela natten. Så hans mötes bil hade jag efter mig på vägen ner... Första gången den chaffören var nedanför Tönnebro. Så duktiga jag vart till att agera lost... så nu har jag gjort det! Men va SEGT!!! Tror inte ens att jag var så seg i början... det tog en evighet i varje korsning, rondell, avfart och påfart... Men men, vi kom ner iallafall - huvudsaken! Och appropå huvudsak, fy vilken huvudvärk jag har!!! Bläää... Blir att kolla Facebook + Mafia Wars, sen sova... Satt och funderade på ett glas vin på vägen ner då det kändes som en evighet innan jag skulle vara framme, men jag tror att jag spar det till i kväll ist... Hmm, men det skulle ju vara gott! Nä, jag sparar det! Kommer nog somna på en gång ändå! Go natt!


Jo en sak till! DET ÄR HELG NU!!!!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Japp, det är hon :)

Min syrra är gift med salah och det var i karlskoga hon lärde känna jeanette.

2009-04-18 @ 13:16:38
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0