Bilar, bilar och mera bilar

Har varit i Köping på bilträff - mitt livs första! Wohoo... *haha* Sladdade ditt i Mazdan. Va skönt det var att åka den vägen (e18) då man själv slapp att styra, satt dock på vänster sida men några meter längre ner. Och att det ska till bilar för att träffa gamla skolkamrater. På mässan träffar jag ju D, och ikväll träffade jag en till fd vän som jag inte pratat med på ca 8 år.

På vägen hem fick jag frågan av killen om vi skulle sova hos honom inatt? Öhhh NEJ!!! Men sov du hos dig så sover jag hos mig. Fick värsta leendet tillbaka, klart vi ska sova hos mig!!! Har längtat efter min nya säng, så är det bara. Men nu ska vi kolla lite tv, får se vad dumburken har att bjuda på. Go natt!



Kommentarer
Postat av: Claes

Du har väll varit på en till bilträff?

Glöm inte bort power meet i västerås för några år sen... ;) finns bild bevis så det så :)

2009-04-26 @ 13:18:04
Postat av: tess

Just ja! Fast det var ju mer att åka omkring och dricka öl. Igår var det mer att gå omkring och titta på bilarna :-)

2009-04-26 @ 16:45:48
URL: http://tessattack.blogg.se/

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0