Click

Vart film hemma hos killen innan jag åkte hem för att göra mig klar för jobbet. Vi tittade på filmen 'Click' med Adam Sandler. Jag låg verkligen och grät till filmen... Vart chockad över mig själv - länge sedan jag grät så till en film, och trodde absolut inte att jag skulle ha gjort det till den här. Men så fort en scen i slutet kom så skrek jag bara... Ååå... va glad jag vart! Det är ju SÅ en kanon film ska sluta! Nu är det bara en timme kvar innan jag ska ut i regnet igen. Tänk va grönt och fint det kommer att vara ute till påsk, alldeles grönt och grönskande... Kände nästan doften av sommar, dock väldigt svagt när jag var på väg till bilen förut... LÄNGTAR!! Trevlig kväll! ♥



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0