ensamt

Killen är fyllechaffis, inge bra på tv´n... Saknar Peanut *s* Han är så fruktansvärt rolig! 'When you go purple you never go back" "Wooommm"... "FOCUS!"

Hittade en gammal film på 3:an... 'Magiska systrar' - ska jag kolla på den eller inte? kanske ska gå och lägga mig redan nu. Ska ju upp relativt tidigt i morgon, lite som ska fixas innan färden till Nora. Hoppas verkligen vi hinner träffa Johanna och hennes familj nu när de är 'hemma' och hälsar på. Klockan 16 är det ju påsk middag som gäller... Jo, men det ska nog hinnas med allting; No problemo!

Vi var ut till killens mamma en snabbis nu i kväll... På vägen in till stan igen var det full måne och den var alldeles röd... (vad kallas den då?) Så oerhört vackert. Var även riktigt vackert när vi kom ut på trappan från hennes hus. Helt otroligt att det finns så många stjärnor. Vi drömde oss båda bort... Min dröm: Tänk att få ligga på marken i en sovsäck eller sitta i en vedeldad badtunna och bara titta upp på himlen... Man ser ju inte samma inne i stan tyvärr *suck* Vill bo i ett hus på landet, inget störande sken från gatulycktor eller dylikt.. Killens dröm: Militärtält, flintastekar, flera plattor med öl... *haha* det går nog att kombinera! ;-)

Nä, om jag skulle ta och styra mig mot det stora mjuka i rummet intill... Go natt! ♥



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0