Första natten efter påsk...

...är avklarad! Dubbel glädje - det har varit riktigt skönt att att vara hemma några extra dagar, men ändå riktigt skönt att vara tillbaka på vägen igen. Kändes jätte konstigt att köra iväg från parkeringen till terminalen i går kväll... men var snabbt inne i det igen. Så hur har kvällen/natten varit då? Kanon, lite lätt snöfall men inget märkvärdigt som tur var. Det kom lite flingor som gjorde att man såg däckspår på asfalten, men inte mer än så. Uppe i Tönne träffade jag en gammal skolkamrat från Kga-tiden som nu oxå kör lastbil, roligt! Han kör även taxi här i stan, eller har gjort iallafall. Har åkte med honom någon gång, satt då och funderade en stund över vem det var... så jobbigt när man känner igen ett ansikte men inte kan placera. Men det löste sig!

Nä, ska faktiskt redan nu ta och säga go natt! Mina sena nätter/tidiga mornar ska det vara slut på. Vill ha ut mer av dagen än att bara sova bort den! Ska kanske med killen till sin syster när jag vaknar... och då vill jag ju vara pigg! ♥



Kommentarer
Postat av: mamma

Duktig du är som cyklar till jobbet,måste börja med de ja med,har slöat till då bilen oftast är hemma nu för tiden.Nu ska jag ut o kratta,hoppas få hjälp av William,han krattade riktigt bra igår, men känner sig stel idag.Kram från din mamma som mår riktigt bra.

2009-04-16 @ 10:46:02

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0