Har du någonsin...

...Bott på hotell och vill ta med dig sängen hem, eller åtminstone vänta med att stiga upp till sista sekunden för att sängen är så fruktansvärt skön?? Det är precis så min säng känns! Det bästa köpet någonsin måste jag säga. Kommer säkert säga det igen men det får du allt ta och leva med! Även om min säng är skön som få så har jag nu varit vaken några timmar... Men har trots det inte fått någonting alls gjort, mer än att prata med baby i telefon, kollat facebook, och kings club, pratat med baby igen och gjort mig iordning. Funderat på vad jag ska äta... men fantasin tryter ganska så hårt! Aja, det löser sig väl... det gör det alltid! Nu ska jag ta och leta reda på skruvarna till mina köksluckor som jag skruvade ner förut för att få lite variation, men nu ska de upp igen... ♥



Kommentarer
Postat av: mamma

Just de ja,du har redan vant dig vid sängen...häärligt.Skönt att du mår så bra!!!!

Själv ska jag på fest ikväll,till Dalkarlsberg,till en jobbarkompis,så jag kommer oxå att må bra,idag iallafall.Kram, vi höres o ta de lugnt på jobbet.

2009-04-29 @ 16:00:45

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0