'kyliga vindar i solen på balkongen'

- min eftermiddag innan jobbet! Snart helg, och nästa vecka är det löning igen! Det gör mig absolut ingenting, men jag tycker det går fortare och fortare mellan omgångarna... Kanske för att dagarna är ljusare och solen piggar upp en, vem vet!?!

Så fruktansvärt nöjd över att jag fick igång mitt Excel igen! Första versionen som redan låg på datorn ville inte fungera, fick låna en skiva som jag installerade... men det har inte fungerat ändå! Men nu har jag kommit på hur jag ska göra. Får öppna det 'nya' excel först, och sen öppna därifrån den mall som jag ska använda för att fylla i tidkorten. Så nu kommer kontoret bli nöjd med mig igen... har ju annars skickat rapporterna upp med lastbilen, har känts så dumt nu när jag har dator liksom... ♥



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0