Då Behöver Jag Ingenting Mer!!

"Tänk att du fann mig, tänk att jag vann dig, mitt hjärta har funnit ett hem. Tänk om jag vetat, tänk va jag letat, men nu är du här hos mig. Och jag vill ha dig här, för med dig kan jag va den jag är. Så kom och håll om mig, för när du rör mig behöver jag ingenting mer. Känslor kommer och går,  kanske inget består, när förälskelsens vind ebbat ut. Men när kärleken kommer då vet du om den, och ingenting blir som förut. Och jag vill ha dig här, för med dig kan jag va den jag är. Så kom och håll om mig, för när du rör mig behöver jag ingenting mer. Vi två vi hör ihop, det känns precis som det ska. I bland miljoner vi fann varann, nu är det du och jag. Nu är det du och jag. Om vi är sanna, ge respekt för varandra, försöka ge oss en tid. Kärlek kan blomma i rum som va tomma, det glömda kan fyllas med liv. Och jag vill ha dig här, för med dig kan jag va den jag är. Så kom och håll om mig, för när du rör mig behöver jag ingenting mer...!!"

En underbar låt med Leneh som spelades på radion inatt, fastnade för den på en gång - tog åt mig varje ord, stämde så otroligt bra! Så med de orden säger jag go morgon!

Solen skiner och himlen syns blå bakom de moln som är där uppe. Bara värmen som fattas, men den skulle komma till helgen om inte redan i morgon. Och till helgen ska jag försöka att ta med mig killen till IKEA och handla till sovrum och badrum. Låg och tänkte på hur jag ska göra i morse innan jag somnade, kommer nog bli riktigt bra! Ska bli roligt att få lite nytt! Men det är ju det där med frakten hem... men det löser sig väl. Kanske kan be chefen snällt om jag får låna lastbilen, men det är fel bil som kommer att vara här nere nu under helgen... borde vara den andra med färdskrivarblad ♥




Kommentarer
Postat av: mamma

Får säga grattis till den bradiga lönen,så kul att köpa en ny säng!!!Ska nog åka t Odensbacken på fredag el. om de blir IKEA o kolla soffa.Ha de bra o jobba lugnt.Kram mamma

2009-04-22 @ 16:35:56

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0