Lördag!

Ja, då har snart lördagen gått och jag har fortfarande inte träffat killen... Bläää... Suck! Han är kvar hos sin syster - kommer hem senast i morgon, men jag håller tummarna att han får dit oljepumpen han varit iväg och hämtat, så han kan skynda sig hem till mig... (Fast det är ju mörkt ute så det blir nog svårt att få dit den...) Ego? ja, jag vet! Men jag saknar honom så oerhört mycket... Så vad har jag gjort idag då förutom att saknat? Suttit i solen på balkongen, så det har varit en underbar dag på så sätt. Men jag har ångest över de förbannade garderoberna!!! Men jag får väl ta dem inatt, kommer ju inte väsnas eller nå så grannarna kommer inte att bli störda. Har nu avnjutit en gourmé måltid, stekt korv och bröd... till det en cider med smak av skogsbär. Vart lite sommar känsla över det hela! Men nu ska jag  ta och kolla 'lite' tv... (tv3) tror kvällen kommer se ut något åt det här hållet!

21:00 2 1/2 män 

21:25 Jag vet vad du gjorde förra lördagen... 

22:30 A guy thing

Amerikansk romantisk komedi från 2003. När Paul vaknar upp dagen efter sin svensexa hittar han en naken kvinna i sin säng. Paul antar att han har varit otrogen mot sin fästmö och försöker dölja under veckan innan bröllopet. Nu måste Paul ta beslutet om sin framtid, ska han verkligen leva som han gör och gifta sig?

I rollerna: Jason Lee, Julia Stiles, Selma Blair, James Brolin, Shawn Hatosy. Regi: Chris Koch.


00:20 Suspect Zero

Amerikansk thriller från 2004. Efter att ha blivit avstängd och gått in i väggen, anländer FBI-agenten Thomas Mackelway åter igen till Dallas. En säljare har precis blivit mördad på ett hiskeligt sätt och nu får Mackelway ta hand om utredningen. Tillsammans med sin kollega Fran Kulok utreder de fallet som leder dem till en man som säger sig vara en före detta FBI-agent och som anses vara en dödsmaskin. Mackelway blir besatt av att ta reda på sanningen.

I rollerna: Aaron Eckhart, Ben Kingsley, Carrie-Anne Moss, Harry J Lennix, Kevin Chamberlin. Regi: E Elias Merhige.


02:15 Lone star state of mind

Amerikansk komedi från 2002. Earl Crest och hans flickvän Baby är på väg från den lilla staden Bennett i Texas till den stora staden Los Angeles i Kalifornien. Men en korkad kusin, en före detta fängelsekund och en ilsken narkotikakung hotar att sätta "P" för deras soliga planer. Earl har nu bara 48 timmar på sig att reda ut virrvarret, annars kanske hans och Babys resa både börjar och slutar i Texas!

I rollerna: Joshua Jackson, Jaime King, Matthew Davis, Ryan Hurst, John Mellencamp, DJ Qualls. Regi: David Semel.


Sen kommer klocka vara 03.40 och då är det väl dax att sova... Så städningen av garderoberna? Åååå... jaja, får väl ta det efter tv tittandet då... Om inte baby har kommit hem förstås! ♥




Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0