Lovely!

Har just avnjutit första 'måltiden' på balkongen. Det vart havregrynsgröt m musli o skivad banan, riktigt gott!! Solen värmde, dock blåste det lite, men man ska inte klaga!!! :) Är våren äntligen här nu? - på Riktigt??? Hoppas! Så underbart skönt. Hyresvärden drog just iväg på sin motorcykel. Det är lite roligt faktiskt - garagedörrarna har sett ut som 7 svåra år här på baksidan, men sen då hyresvärden bestämde sig för att ha sin mc där så vart det nya fina vita dörrar *skratt* så det kan vara.

Sitter nu i valet och kvalet om jag ska städa mina garderober eller om jag ska återvända till balkongen... Vore väl dumt att vara inne när det är ett sånt fint väder ute! Eller? Sätter mig på balkongen tills någon klagar...Ska ju även iväg och jobba om några timmar, kan ju vara skönt att ha fått lite frisk luft!



Saknar baby - men i morgon är du hemma igen! ♥

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0