mil efter mil efter mil...

Äntligen hemma efter 60 mil i lastbilen och 2 mil på cykeln! Underbart väder, vinst på en trisslott och glada chafförer, en del iallafall. Och en idiot ska jag väl inte glömma bort att nämna, tyvärr! Är på väg ner från Tönnebro när en mötande lastbil på andra sidan vajerstaketet svänger över i vänster körfält och jag är helt hundra på att chaffören somnat... men inte! Den sk. kompisen kör ett litet spratt för mig! Vart skit rädd - det var ju inte en ensam liten tanke i mitt huvud den sekund det tog. Trodde jag skulle få den andra lastbilen i sidan! Strax efter får jag ett sms 'haha! Nu håller du dig vaken iallafall!' svarade: 'jätte snällt' svar: 'Allt för o hjälpa till...' Min enda tanke om honom just nu är IDIOT! Fattar inte vad det tagit åt honom! Besviken! Men det finns en sak jag är glad över... Min vinst! haha... Bytte in den i Tönnebro mot två nya lotter *håller tummarna* Jag och killen ska ha varsin tänkte jag - en miljon alltså! Tänk va läckert det skulle vara med en miljon vinst på varje lott - då skulle vi må ganska så gott kan jag lova! Får se när de blir skrapade bara... blir nog inte idag då han är iväg och jobbar i Skövde, så jag hinner väl åka iväg på veckans sista arbetspass innan han har kommit hem. Nä, kolla Facebook och Mafia Wars... sen sova... Go natt! ♥



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0