Oj vilken natt!

Det började redan på uppvägen... Alltså, man får reda på en väldigt massans saker när man själv är trött och pratar med någon annan som är desamma! *haha* Och vissa saker vill man bara inte ha reda på!!! Det har varit några sådana timmar i kväll/natt... Men det är så roligt, det spårar ju ur varenda gång! Vart sagt en hel del andra saker oxå förutom alla 'urspårningar', typ viktigt saker. Känns skönt när det finns människor som känner igen sig i det man själv känner o vise värsa. Och det är skönt att man kan ta det på arbetstid... så slipper man ligga och tänka när man kommer hem. Och ja, man ska lyssna på sina kollegor. De kan komma med väldans kloka råd ibland! Om jag inte hade lyssnat inatt så hade  jag aldrig vetat det jag vet nu! Och jag hade definitivt inte känt det pirret i magen som jag fick just då! TACK!

Väl tillbaka på parkeringen så vart jag välkomnad med en påsk-raket... Attans va rädd jag vart, men jag anade redan nå när D böjde sig ner och jag såg en gnista på avstånd *ta skydd* var min första tanke... Men vart sjutton då? Stod ju mitt på parkeringen! Men det glittrade fint 4-5 meter brevid mig... Du ska allt få en dag - vänta bara!!! Mohahaha...

Nä, nu ska jag ta och sova... Inte speciellt trött, men jag ska inte sitta här flera timmar innan jag ska sova. Vill som sagt ha ut mer av dagen än bara några få timmar innan jag ska iväg igen! Kan nog ta mig den där orken till ta rensa garderoberna innan jag ska iväg! Killen åker till sin syster idag och kommer hem på lördag, så tid har jag! ♥

Spenat - Spinach *haha* JAG hade rätt!!! 'stolt som fan!!'




Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0