One night to go!

Sen är det helg igen... Jag fattar inte, samma tid förra vecka var jag hur slut som helst! Är jag nu pigg för att jag vet att jag får vara ledig på fredag, eller vad? Eller kan det vara den nya 'piiiip'? *hihi*

Kom att tänka på en sak på vägen ner... Köpte lite lösgodis i Tönnebro, och tog bara av de goda sorterna - såklart! Men VARFÖR är den första man tar upp äcklig? Tog väl ca tio av de 'äckliga', tänkta att om jag äter upp dem har jag bara de goda kvar sen... Åt fyra av dessa tio, sen mådde jag illa och ville inte ha mer, jag som hade suttit och byggt upp sötsugen på uppvägen... Där fick man för det!!

Nä, om jag skulle ta och SOVA -  I min nya, underbara och gudomligt sköna 'piiiip'! Go natt! ♥



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0