Påsk dagen!

Sommar värme... Härligt! Det vart årets första mjukglass med killen idag och årets första par skor vart köpta... men betalade inte ett öre, och det vart 50% på dem med. Kanon - så det ska vara! Har nu varit sittande på balkongen en stund med vin och killens påsk godis som han glömde här... *haha* (men vinet är ju hans det med - 24h regeln!!!) Fast det gör inte mig någonting. Och snart ska gumman komma över... får se vad vi hittar på - men jag har ett förslag, hoppas hon inte har ätit!
Vinet smakade lika bra idag som igår. Solen envisas med att leka kurragömma lite då och då, och skorna ser ut som ubåtar, trots att det är strl 37 på dem... Men de är skit snygga, fast de första jag kollade på vart dissade totalt... Hmm... Men han hade nog rätt när jag tänker efter... Tack för det! *Haha*... nu kom jag på det, de jag fick var ju billigare än de andra! LOL Men huvudsaken att jag fick skor som jag kommer att använda, de andra skorna var det ju lite mer 'sommar' över ♥



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0