Sopåkare!!!

*Haha* Ååå vilken rolig natt! Vart en liten oplanerad 'tävling' på vägen ner... En av oss 3 chafförer som gör byte i Tönnebro valde att åka över Fagersta hem, ville ha lite variation. Han åkte tydligen en minut före mig från Tönne... Jag ringde honom när jag hade kommit in i Sala för att fråga varför han inte hade varnat för polisen som stod där... (som förövrigt stannade lastbilen som låg bakom mig, jag fick åka vidare) Men det var ju inte så konstigt, han åkte ju inte där... Iallafall, efter ett tag kom han på att vi låg ganska nära i avstånd till Örebro... Jag var 20 sek före honom nere!!! Ååå vad jag njöt!!! Men han vart lite butter, så han fick heta både 'butterkaka' och 'sopåkare'. Som förlorare fick han lov att köra hem mig, hans eget förslag och det tackade jag inte nej till. Annars hade jag inte varit hemma än, och jag har tom hunnit betala mina räkningar! Ska ta och sätta över lite pengar till mamma oxå kom jag på, sen kolla Facebook och efter det ska jag sova. Blir hämtad imorgon IDAG vid 12.00 - 12.30 då det bär utav mot IKEA! Ska bli roligt att träffa mamma och pappa, blir alldeles för sällan! Go natt!




Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0