Sova, sova, säng, säng, SÄNG!!!

Fy in i helvete vilken skön säng jag köpt!!! Och fy in i helvete va kort gardinstången vart... Hmm... Hade räckt med 5 cm till så hade det varit perfekt! Men men, man kan ju inte få allt! Men jag har nu min nya säng, vart två stycken 90cm Sultan resårmadrasser (som nu är borttagna ur sortimentet, hade tur att det fanns några kvar). Och de nya sängkläderna jag köpte igår åkte på fort som faaannn... Så mjukt och skönt det vart. Vi la oss en liten stund, men jag kunde dock inte somna trots att det inte blivit så många timmars sömn sen jag slutade jobba inatt. Kliet i fingrarna för att göra klart i vardagsrummet var för stort. Sitter nu utan gardiner pga att stången var för kort, får sätta upp den gamla igen... Men var bara tvungen att blogga lite innan jag fortsätter med mitt pyssel. Undra föresten hur det går för mamma och pappa med den nya jätte fina soffan och den fina mattan och den fina lampan? *haha* tror jag och mamma har hamnat i något slags shopping begär! Men det är roligt att skämma bort sig ibland!

Nu ska jag fortsätta här... under Charlies vakande blick! *s* Killen vart även han förtjust i Charlie, han ville inte släppa honom. Kärlek vid första ögonkastet där med ♥




Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0