Utmanad!

Jag snurrar ju runt på lite bloggar här och där... Hittade en utmaning som jag tänkte försöka mig på!

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
(Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!)

1.   Vad heter du?: Tess
2.   Ett ord på fyra bokstäver: Tomt
3.   Flicknamn: Therese
4.   Pojknamn: Theodor
5.   Yrke: Truck driver  :D
6.   Färg: Turkos
7.   Klädesplagg: Tröja
8.   Mat: Tacos
9.   Sak i badrummet: Tvål
10. Plats/stad: Tönnebro
11. En orsak att vara sen: Tiden
12. Något man skriker: TITTA...
13. Film: Titanic
14. Något man dricker: Tequila
15. Band: Thorleifs

16. Djur: Tiger
17. Gatunamn: Tegnergatan
18. Bil: Toyota
19. Sång: "Ta mig till havet"
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Tango


Det där var ju inte så svårt... Jaja, lite fick jag ju allt ta och tänka till - sitter ju med ett glas vin, kunde ju inte svara vad som helst! Måste ju vara anstäningt! *haha*

Nu i min tur utmanar även jag alla som känner sig utmanade!! :D Go for it!





Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0