Vaken?

Själv har jag nu varit vaken i några timmar redan! Väntat på killen som skulle ringa tillbaka om 5 minuter... och det var 14.50 - hmm... Jaja... Medans jag väntat har jag surfat runt lite på Facebook för att se om man kan hitta någonting intressant bland vännerna... Så jätte roligt att kolla på bilder på människor man inte sett på årtionden! (faktiskt sant, är man gammal då?) Man kan hitta det mesta på Fb har jag nu konstaterat, vissa saker man vill se och andra inte... Jag har väl alltid trott på ett liv efter döden, kalla det spöken eller änglar - men de finns där! Liksom som i den här filmen jag hittade... Huva mig! Kolla noga på stolen säger jag bara!...

VARNING * VARNING * VARNING * VARNING * VARNING


Är nu lite mer på g att få denna dagen gjord... Men ingen brådska - JAG ÄR JU LEDIG! Skulle ju ha tagit mig en titt på ljudet från bilen, men måste ha spec.verktyg för att komma åt hjulmuttrarna, sen har jag inget fäljkors... därför jag hoppas att han ringer snart... *kollar klockan*



Kommentarer
Postat av: Catarina

Huva... Kunde du inte lagt ut en varnings skylt..Du får ju tänka på dom gamlas hjärtan :). Ha en riktigt go Påsk.. Kramiz..

2009-04-09 @ 18:42:42
Postat av: tess

okey då - gjort! :)

2009-04-09 @ 19:44:42
URL: http://tessattack.blogg.se/

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0