vr6:an

Är min!!! Min min min... *haha* För ett tag iallafall... Var och hämtade den förut, vart ett påtvingat besök på macken oxå - den betedde sig lite konstigt, något jag faktiskt aldrig varit med om. Men jag tog mig dit och fram till pumpen, hamnade dock på fel sida av den - så på ångorna hamnade jag till slut rätt! *nöjd*

Ringde även chefen och frågade hur det vart med mina semesterdagar över påsk 'Har inte jag pratat med dig om det?' Nä... det hade han inte, men jag får vara ledig! Så underbart skönt! Sex hela dagar på raken... Härligt!! Kanske man kan få lite gjort här hemma... *håller tummarna* men det vore ju faktiskt skam om jag inte bara skulle få ha det lite lugnt och skönt, någon tripp med killen och bilen... sydöst eller lite mer nordväst, vem vet - det visar sig!

Nä, om jag skulle ta och packa väskan nu... Vattenflaskan, cd-skivor och mina färdskrivarblad. Mössa och vantar? Hmm... När jag pratade med chefen var han på väg från Sundsvall till Hudiksvall, det var snöblandat regn och bara 3 plus grader... Brr... Här är det ju (springer och kollar termometern) faktiskt 20,5 varma plus grader utanför köksfönstret! Trevlig kväll! ♥



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0