216 timmar...

...utan cigg! *stolt* Varför kunde jag inte ha varit så stark för ett år sedan? Hade ju då klarat 5 timmar, inte så många visserligen... men ändå! Nu känns just det surt. Varför kom du över med cigg när jag sa att jag skulle sluta? - onda människa! *flin* Det är nu utan dig som jag klarar mig så mycket bättre! Varför ska det få finnas människor som får en att känna att man inte klarar någonting? Att man ska vara beroende... Nu är jag fri från dig, eller... det har jag ju varit ett tag. Och snart fri från suget från att förkorta livet... Varför vill man egentligen göra det när det finns så mycket fint att leva för?


                                               Tim McGraw & Faith Hill - It's Your Love


Snart dax igen... Ännu en natt - ännu en längtan! ♥

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0